/
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

تمهیدات شرکت گاز البرز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

پنجمین نشست کارگروه شرکت گاز استان البرز برای مقابله با ویروس کرونا، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۹۲۱
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، ضمن تأکید بر رعایت موارد بهداشتی و با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده از سوی این شرکت پس از شروع شیوع ویروس کرونا، گفت: برای هر کارمند یک بسته بهداشتی خانواده تهیه ‌شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه اگر سلامت خانواده تضمین شود، سلامت کارمندان نیز تأمین است، گفت: برای خانواده همکاران ارزش قائلیم و سلامت آنها سلامتی همکاران را در بردارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: ما با شجاعت همانند دیگر قشور زحمتکش جامعه با رساندن گاز به نحو ایمن، مطلوب و پایدار به منازل ملت شریف ایران، جان خود را به دست خواهیم گرفت تا آرامش در منازل برقرار باشد و دست همه همکارانم را در این راستا می‌فشارم، به‌ویژه نیروهای امداد، کنتورخوان و حراست که جانشان را درخدمت به مردم در کف دست گرفته‌اند و خدمت‌رسانی در زمینه گازرسانی به مردم را انجام می‌دهند.
تقی‌نژاد در پایان گفت: رعایت سه اصل ابتدایی، شما را در ابتلا به این ویروس ایمن می‌کند، شستن مداوم دست‌ها، دست نزدن به صورت و رعایت فاصله دو متر با افراد که می‌تواند شما را از ابتلا به این ویروس مصون دارد.
هرمز نوروزی، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان البرز نیز گفت: برای کارکنانی که بیشترین تماس را با ارباب‌رجوع دارند، مانند امدادگران، به‌زودی لباس بهداشتی، ماسک و دستکش‌های مجهز تهیه خواهد شد. همچنین مقرر شده تا برطرف شدن کامل این ویروس، کنتورخوان‌ها به در منزل مراجعه نکنند و قبوض علی‌الحساب صادر شود.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر