/
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

تبعیض بین نیروهای رسمی و پیمانی و نیروهای شرکتی و قراردادی در سیستم بانکی کشور

با افزایش 50 درصدی حقوق نیروهای رسمی و پیمانی تفاوت حقوق بین این نیروها با نیروهای شرکتی و قراردادی بسیار زیاد شده و طبیعی است که نیروهای شرکتی و قراردادی خواستار افزایش حقوق خود باشند.
کد خبر : ۲۶۹۴۳

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت جمعی از نیروهای شرکتی و قراردادی شاغل در سیستم بانکی کشور با ارسال متن زیر خواستار افزایش حقوق خود متناسب با نیروهای رسمی و پیمانی شده‌اند.

خدمت ریاست محترم شورای عالی بانک‌ها سلام و عرض ادب و احترام داریم

احتراماً ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای حضرتعالی و مجموعه همکاران محترم شبکه بانکی کشور به استحضار می‌رساند جمعی از نیروهای شرکتی کهدر بخش‌های مختلف بانک خدمت می‌کنیم متاسفانه از نظر حقوق و مزایا فاصله زیادی با پرسنل رسمی و پیمانی داریم که اخیراً افزایش 50 درصدی حقوق نیروهای رسمی و پیمانی این فاصله را بیشتر از پیش افزایش داده است به طوری که تا الان هیچ افزایش جدیدی طی این چند سال شامل ما نیروهای شرکتی نشده است.

به نظر ما این تبعیض شایسته نظام اداری نیست و در تضاد عدالت سازمانی می‌باشد. لذا از محضر حضرتعالی به عنوان پدری دلسوزعاجزانه درخواست داریم که در راستای همسان‌سازی حقوق این خدمت‌گزاران بیشتر از ۵۰ درصد اقدامات مقتضی را مبذول فرمایید.

به نظر ما تبعیض آشکار می‌باشد چرا که اختلاف حقوق نیروهای رسمی و پیمانی با بقیه نیروها، بیش از ۴ میلیون می‌باشد. اعتراض ما از فقر نیست از فرق و تبعیض است. ما نه تنها در صف اول مبارزه با کرونا بلکه در تمام مشکلات و حوادث بوده و هستیم.

با تقدیم احترام نیروهای شرکتی بانک‌ها

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر