/
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

تعیین تکلیف حقوق و دستمزد کارگران در نیمه اول فروردین ماه

علی‌رغم جلسات فشرده‌ای که در چند روز اخیر برگزار شد وضعیت حقوق و دستمزد کارگران در سال 1399 بلاتکلیف ماند و به سال جدید موکول شد.
کد خبر : ۲۶۹۶۹
تعیین تکلیف حقوق و دستمزد کارگران در نیمه اول فروردین ماه
به گزارش نبض نفت جلسات نمایندگان کارگران و نمایندگان کارفرمایان برای تعیین تکلیف حقوق و دستمزد کارگران در سال 1399 به نتیجه نرسید و این موضوع بر اساس صحبت‌های خدایی نماینده کارگران به نیمه اول فروردین موکول شده است.
متن پیام علی خدایی نماینده قشر زحمتکش کارگری به شرح زیر است:

به اطلاع کارگران شریف می‌رساند که پس از بحث و تبادل نظر و بیش از ۳۰ساعت جلسه و رایزنی علیرغم تلاشهای صورت گرفته توسط هرسه گروه کارگری و کارفرمایی و وزیر محترم کار و همکارانشان در وزارت کار برای ایجاد تفاهم و تعیین حداقل مزد سال ۹۹ با توجه به اینکه توافق نهایی حاصل نشد و نیاز به ادامه مذاکرات بود تعیین دستمزد به نیمه اول فروردین ماه موکول شد.
لازم به توضیح است که با توافق حاصله تعیین مزد قبل از پایان فروردین ماه تعیین خواهد شد .لذا گمانه‌زنی ها در خصوص فریز مزد ویا سایر موارد به طور کلی رد می‌شود .
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان 
هر چند شرایط سخت این روزهایمان با ویروس نامبارک کرونا کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرده است آمدن بهار طبیعت را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تحویل سال جدید تغییر شرایط و شادکامی را برای همه عزیزان به همراه داشته باشد .

ارادتمند علی خدایی
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر