/
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

شرکت‌ها دستورعمل‌های وزیر نفت برای مقابله با کرونا را جدی بگیرند

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواستار توجه جدی شرکت‌های نفتی به اجرای دستورعمل‌های وزیر نفت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پارس جنوبی شد.
کد خبر : ۲۷۰۶۴
به گزارش نبض نفت به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی ظهر امروز (سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه) در نشست کمیته بحران این سازمان که در محل پتروشیمی دماوند با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های پتروشیمی برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضع سیل‌بندها، بندهای انحرافی و سدهای تاخیری منطقه پس از بارش‌های سیل‌آسای روزهای گذشته بر ضرورت اجرای دستورعمل وزیر نفت درباره شیوع کرونا تاکید کرد.
وی افزود: حضور کارکنان از استان‌های قرمز در زمینه شیوع کرونا به منطقه ویژه پارس ممنوع است و در این بین نباید شرکت‌ها برای حضور کارکنانشان در منطقه از پرواز دیگر شهرها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا در منطقه آمار پایینی دارد و شرکت‌ها نباید با رعایت نکردن دستورعمل‌ها زحماتی که تاکنون کشیده شده است را بی اثر کنند.

موسوی در ادامه این نشست بر لایروبی کریدورها و مسیل‌های منطقه پس از بارش‌های سیل‌آسا تاکید کرد و در پایان با توجه به پیش‌بینی شرایط بارش در هفته آینده در منطقه ویژه پارس دستورهایی را برای هماهنگی واحدهای عملیاتی شرکت‌ها صادر کرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر