/
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

تداوم تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در ایام نوروز

دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا با جدیت ادامه دارد.
کد خبر : ۲۷۰۹۱
به گزارش نبض نفت به نقل از وزارت نفت، داود عمادی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی همچنان از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند، گفت: با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و مجتمع پتروشیمی کارون تولید محلول آنتی‌سپتیک و آب ژآول با هدف تأمین بخشی از نیازهای کشور برای مواد ضدعفونی کننده آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید بر تداوم تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار کرد: این شرکت تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار بطری محلول آنتی‌سپتیک تولید و توزیع کرده است.

مدیر اچ‌اس‌یی و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تاکنون ۳ هزار تن آب ژاول غلیظ معادل ۳۰ میلیون لیتر رقیق شده از سوی پتروشیمی کارون در چند استان کشور توزیع شده است که پتروشیمی اروند نیز با همکاری و تعامل مطلوب خود نیازهای مجتمع پتروشیمی کارون را در این زمینه تأمین می‌کند.

عمادی پیش‌تر با بیان اینکه حفظ آمادگی برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری در همه ابعاد ضروری است، گفته بود: مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ دستورالعمل‌های پیشگیرانه به همه شرکت‌های پتروشیمی و تاکید ویژه بر تشکیل کمیته‌های شرایط اضطراری، کاهش حضور و میزان مواجهات و شناسایی گروه‌های آسیب‌پذیر خواستار اجرای جدی مصوبه‌های کمیته‌ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک شده است و باید به این نکته اشاره کرد که شرکت‌ها اقدام‌های لازم را معمول کرده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر