/
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

۶۰ درصد افت فروش داریم، ولی تعطیل نمی‌کنیم/ توزیع رایگان سوخت به خودروهای امدادرسان

در حالی که رییس انجمن جایگاه‌داران کل کشور از تصمیم جایگاه‌داران برای تعطیلی ۷۰ درصد سکوهای عرضه سوخت خبر داده بود، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران گفت: علیرغم افت 60 درصدی فروش بدنبال تعطیلی نیستیم تا آسیبی به مردم وارد نشود.
کد خبر : ۲۷۱۴۹

نبض نفت - همایون صالحی درباره تصمیم به تعطیلی 70 درصد سکوهای عرضه سوخت از سوی جایگاه‌داران این اظهارات را بی‌اعتبار دانست و تکذیب کرد.

افتخار می‌کنیم به مردم خدمت کنیم

وی افزود: 31 انجمن تحت پوشش کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران است، ما افتخار می‌کنیم در شرایطی که مردم گرفتاری و مشکلات‌شان دوچندان شده خدمت‌رسانی کنیم.

در خط مقدم خدمت‌رسانی هستیم و تعطیل نمی‌کنیم

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: ما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری بدنبال خدمت‌رسانی به مردم هستیم، جایگاه‌دارن در زمان سیل، زلزله بدون تعطیلی در خط مقدم خدمت‌رسانی بوده‌اند، کانون یک تشکل فراگیر کشوری است و تمام استان‌ها را تحت پوشش خود دارد و بنده با اطمینان اعلام می‌کنم که هیچ تصمیمی مبنی برتعطیلی جایگاه‌ها نداریم.

ملزومات بهداشتی را با هزینه شخصی تهیه می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما جایگاه‌داران با هزینه شخصی نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی، لوازم ضدعفونی و سم‌پاشی اقدام می‌کنیم تا بتوانیم زنجیره گسترش بیماری را که پمپ‌بنزین‌ها اصلی‌ترین کانون شیوع آن اعلام شده، قطع کنیم.

از خودمان مایه می‌گذاریم

صالحی گفت: شیوع کرونا یک بحران اجتماعی است و ما هم از مردم هستیم از خودمان برای پایان دادن به این بحران مایه می‌گذاریم و از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

60 درصد افت فروش داشته‌ایم

وی با بیان اینکه جایگاه‌ها 24 ساعته فعال و در این شرایط حتی سعی کرده‌ایم خدمات رسانی را افزایش دهیم، تاکید کرد: البته فروش و سود ما بسیار کاهش پیدا کرده به طوری که 60 درصد افت فروش داشته‌ایم، قطعا در مرحله‌ای هستیم که ضرر و زیان ما بشدت افزایش یافته، اما بدنبال تعطیلی نیستیم تا آسیبی به مردم وارد نشود.

توزیع رایگان سوخت به خودروهای امدادرسان

این مقام مسئول یادآور شد: ما حتی در برخی استان‌ها سوخت را به صورت رایگان در اختیار خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها قرار داده‌ایم و این در حالی است که درآمدهایمان بشدت کاهش یافته است.

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر