/
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

با بانک ملی ایران، در خانه می‌مانیم

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک ملی ایران، در خانه می مانیم تا مراقب سلامتی خود و عزیزانمان باشیم.
کد خبر : ۲۷۱۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سال ۱۳۹۹ در حالی فرش زیبای بهار و نوروزش را گسترده است که شیوع ویروس کرونا ، غبار ملال و اندوه بر چهره همگان پاشیده اما با این همه ملت ایران عزم خود را جزم کرده است تا با یاری یکدیگر، رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل، این ویروس منحوس را از پا درآورد.

استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری یکی از بهترین روش ها برای مدیریت امور و البته کاهش رفت و امدهای غیر ضروری است و بانک ملی ایران برای تحقق این مهم، همانند گذشته در کنار مشتریان عزیز خود است. 

خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک بخش قابل توجهی از امور بانکی را از راه دور و در هر زمان و مکانی بدون مراجعه به شعبه بانک سامان می دهد. 

سامانه های بام، همراه بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و... محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.

ضمن اینکه اگر مشتریان نیاز دارند تا وجه نقد خود را به حساب واریز و سپس امور بانکی شان را انجام دهند، دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند و در بیش از ۶۰۰ نقطه کشور مستقر هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر