/
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

طفره رفتن پیمانکاران از اجرای دستور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب

به دنبال دستور محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مبنی بر پرداخت کمک رفاهی به کارکنان حراست شهرک نفت اهواز تا پایان سال 1398، پیمانکاران از اجرای این دستور طفره می‌روند.
کد خبر : ۲۷۱۸۳
طفره رفتن پیمانکار از اجرای دستور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب
به گزارش نبض نفت متن ارسال شده یکی از مخاطبان که از نیروهای شاغل در حراست شهرک نفت اهواز است به شرح زیر می‌باشد:

با سلام خدمت همکاران پایگاه خبری نبض نفت که صدای کارگران می‌باشید. اینجانب از حراست نیروهای شهرک نفت اهواز هستم. در مورد پرداخت کمک رفاهی با اینکه مهندس احمد محمدی مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب دستور پرداخت کمک رفاهی را تا ۲۸ اسفند ماه داده بود و تاکید هم کرده بود که آخرین مهلت پرداخت پایان سال است متاسفانه پیمانکاران هنوز موارد ذکر شده را به ماپرداخت نکرده است و از پرداخت آن طفره می‌رود. از شما به عنوان یک رسانه که همواره حامی کارگران هستید می‌خواهیم که صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برسانید تا مشکلات همکاران حل شود.


  • پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به گروههای کارگری در صنعت نفت کشور همواره یکی از رویکردهای اصلی پایگاه خبری نبض نفت بوده و این رسانه همواره تلاش می‌کند تا بتواند صدای کارگران و نیروهای پیمانکاری را به گوش مسئولان محترم برساند تا در جریان کمبودها و کاستی‌ها قرار گیرند. در همین راستا پایگاه خبری نبض نفت انعکاس صدای مخاطبان از اقصی نقاط ایران را وظیفه خود می‌داند و به خود می‌بالد که بتواند قدمی هر چند کوچک برای این قشر زحمتکش بردارد.
  • کارگران عزیز و نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت کشور می‌توانند مسائل و مشکلات مربوط به خود را به ادمین کانال خبری نبض نفت ارسال کرده تا به نحو مقتضی در این رسانه منتشر شود.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر