/
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

اجبار گازبان‌ها به کنتورخوانی در کردستان

خبرهای رسیده حاکی از این است که شرکت گاز استان کردستان گازبان‌ها را در مناطق روستایی مجبور کرده که اقدام به کنتورخوانی کنند.
کد خبر : ۲۷۲۱۹
تخلف شرکت گاز استان کردستان و اجبار گازبان‌ها به کنتورخوانی
به گزارش نبض نفت در چند روز اخیر مطالب متعددی از سوی تعدادی از گازبان‌ها در مناطق روستایی استان کرستان به این رسانه ارسال شده و تاکید کرده‌اند شرکت گاز این استان از گازبان‌ها خواسته است در مناطق روستایی اقدام به کنتورخوانی کنند. مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از مسئولان خواسته‌اند به این موضوع رسیدگی کنند.

متن پیام ارسالی به پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

با عرض سلام و احترام

در این روزهای کرونایی چیزی که بیشتر از همه در رسانه‌های ملی و در کل فضای مجازی می‌شنویم تاکید به در خانه ماندن و دورکاری است و در همین راستا، مسئولین مربوطه، مراجعه کلیه کنتورخوانها(گاز، آب و برق) به درب منازل مشترکین را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردند.

در این بین شرکت گاز استان کردستان هم برای شهرها مراجعه کنتورخوان‌ها به درب منازل را ممنوع اعلام کرده است ولی در روستاها، گازبان‌ها را مجبور به کنتورخوانی می‌کنند.

مگر مردم روستا و گازبان‌ها ضد کرونا هستند که این تبعیض و استثنا را قائل می‌شوند؟

حالا واقعا نمیدانم این تبعیض بین شهر و روستا و به قول معروف یک بام و دو هوا در همه استان‌ها هست یا فقط در استان کردستان این تخلف صورت گرفته است

به خدا ما گازبان‌ها هم آدم هستیم، ما هم کرونا می‌گیریم، ما هم زن و بچه داریم، به خدا مردم روستا هم کرونا می‌گیرند

لطفا لطفا لطفا این موضوع را اطلاع‌رسانی کنید تا اگر واقعا قانونی است که ما هم بدانیم و اگر تخلف است که مسئولین ذیربط با متخلفین برخورد کنند.

با تشکر


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر