/
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

‫خدمت‌رسانی بسیج نفت و گاز کارون در مقابله با کرونا

بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام‌های مؤثری برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در برخی مناطق شهر اهواز و روستاهای اطراف تأسیسات انجام دادند.
کد خبر : ۲۷۳۰۹
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، فتح‌الله گشتاسبی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون اظهار کرد: این اقدام‌ها در زمینه ضدعفونی و گندزادیی اماکن و معابر عمومی مناطق مختلف شهر اهواز و روستاهای همجوار تأسیسات بوده که از اواخر اسفندماه گذشته آغاز شده است و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال با استفاده از ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده از سوی چهار تیم جهادی اماکن عمومی و معابر مناطق حصیرآباد، منبع آب، ۲۰ متری شهرداری، خیابان اصلی عامری به سمت پل کیانپارس، کوی فرهنگیان ۱ و ۲، کمپلو، خیابان اصلی ۳۰ متری نیوساید، خیابان اصلی ۲۴ متری، حسینیه عاشقان ثارالله، بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینک بیمارستان شهید رجایی و همچنین جایگاه‌های سوخت دروازه، سپیدار، خیابان آزادگان، کوی ملت و مجتمع آموزش و فنون و اداره تهویه ملی راه ضدعفونی شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون گفت: در این مدت اماکن عمومی و معابر روستاهای مگطوع، ملیحان، خبینه و ام‌طمیر در بخش اسماعیلیه اهواز و برخی روستاهای بخش غیزانیه در حوزه عملیاتی این شرکت نیز از سوی گروه‌های جهادی بسیج شرکت کارون ضدعفونی شده است.

گشتاسبی تصریح کرد: همچنین در این مدت بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، سویا و ماکارونی از سوی پایگاه بسیج شرکت کارون تهیه و بین خانواده‌های نیازمند ۲۳ روستا و منطقه محروم اهواز توزیع شد.

وی از اعزام نیروی جهادی آرایشگر مردانه به روستاهای همجوار تأسیسات در راستای کمک به تردد کمتر و قطع زنجیره انتقال کرونا به عنوان بخش دیگری از خدمات پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون نام برد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر