/
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان:

سوخت مناطق سیل‌زده استان کرمان تأمین شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از تأمین کامل سوخت موردنیاز مناطق سیل‌زده استان کرمان و نیز سوخت خودروها و تجهیزات امدادی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۳۳۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، فضل‌الله اکبری در این باره گفت: با توجه به قطعی راه‌های ارتباطی در حوالی پل بندرعباس در اثر سیلاب، مقداری از سوخت موردنیاز این ناحیه از طریق انبار نفت منطقه بندرعباس و نیز بخشی از طریق انبار نفت منطقه کرمان تأمین شد.

وی افزود: در اثر سیلاب بخشی از فیبر نوری شرکت در محدوده شهرستان کهنوج نیز آسیب دید که از طریق شبکه جایگزین اینترانت نسبت به رفع نیازها اقدام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان همچنین با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و لزوم ماندن مردم در خانه نسبت به کنترل راه‌های ارتباطی اقدام شده و سوخت موردنیاز مردم در این مسیرها تامین شد، تأکید کرد: سوخت موردنیاز بالگردهای امدادی از طریق سوختگیری جیرفت و نیز سوخت موردنیاز تجهیزات امدادی از طریق سوخت ذخیره‌شده جایگاه‌ها برای شرایط اضطراری تأمین شد.

کاهش ۴۴ درصدی مصرف بنزین در منطقه کرمان

اکبری همچنین از کاهش ۴۴ درصدی مصرف بنزین این منطقه در نوروز (۱۵ روز ابتدایی سال) امسال به نسبت مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۵۴ جایگاه سوخت مایع و ۸۱ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه کرمان فعال‌اند و ۲۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و سه جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه در حال احداث است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر