/
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
پیام‌های متعدد نیروهای ارکان ثالث به معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت؛

به تبعیض بین نیروهای قراردادی و ارکان ثالث پایان دهید/آقای مینو صدای ما را هم بشنوید

تعداد زیادی از نیروهای ارکان ثالث با ارسال پیام‌های متعدد به پایگاه خبری نبض نفت خواستار رفع تبعیض بین نیروهای ارکان ثالث و قراردادی در وزارت نفت شده‌اند. مهمترین محور اعتراض نیروهای ارکان ثالث تفاوت در معدل و شرایط سنی برای ثبت‌نام در سامانه اطلاعات فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.
کد خبر : ۲۷۴۹۳
به تبعیض بین نیروهای قراردادی و ارکان ثالث پایان دهید/آقای مینو صدای ما را هم بشنوید

به گزارش نبض نفت نیروهای ارکان ثالث شاغل در صنعت نفت کشور با ارسال پیام‌های زیادی خطاب به دکتر فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت خواستار توجه بیشتر به این قشر شده و از برخی تبعیض‌های موجود به شدت گلایه‌مند هستند.

در ادامه متن کامل سه نفر از مخاطبان که به این رسانه ارسال شده تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود. پایگاه خبری نبض نفت نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود پیام مخاطبان گرامی را منتشر کرده تا به گوش مسئولان محترم برسد.


 شرط سنی نیروهای ارکان ثالث را اصلاح کنید

در مورد قوانین تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث از پایگاه خبری نبض نفت بابت پیگیری‌هایی که انجام می‌دهید و خبرهایی که در این زمینه منتشر می‌کنید که صدای ما به گوش مسئولان برسد تشکر می‌کنم.

موضوع دیگری که لازم است پیگیری کنید بحث شرط سنی هست که در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت به آن اشاره شده است. بنده و عده زیادی از همکاران در زمان روی کار آمدن آقای زنگنه در مرز تبدیل وضعیت قرار داشتیم که متاسفانه آقای زنگنه مانع شدند و حالا سن بیشتر ما بالای ۳۵ سال است و این دومین ظلمی است که در حق ما خواهد شد.

از شما ممنون هستم که صدای ما را به مدیران می‌رسانید.

 

عدالت در شرط سنی را بین نیروهای ارکان ثالث و قراردادی اجرا کنید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم نیروی انسانی وزارت نفت 

با احترام

به استحضار می‌رساند طبق اطلاع‌رسانی که در سامانه جذب وزارت نفت برای نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث) منتشر شده است شرایط ثبت‌نام برای نیروهای پیمانکاری باسابقه بالا(۱۵ سال) و مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به گونه‌ای  اعلام شده است که هیچ کدام از نیروهای باسابقه  مدنظر قرار نگرفته و حائز شرایط نمی‌باشند. برای نیروهای قرارداد موقت با سابقه ۵ سال و مدرک کارشناسی معدل ۱۴، سن۴۰ سال و مدرک کارشناسی ارشد با معدل ۱5، سن ۴۳ سال در نظر گرفته شده است اما برای نیروهای پیمانکاری با سابقه بالا مقطع کارشناسی معدل ۱۵ و سن ۳۵، و مقطع کارشناسی ارشد معدل ۱۶ و سن۴۰ سال در نظر گرفته شده است .

لذا عاجزانه تقاضا داریم با توجه به بالا بودن سن نیروهای پیمانکاری با تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد، شرایط اعلام شده برای نیروهای قرارداد موقت را برای نیروهای پیمانکاری نیز در نظر بگیرید تا عدالت درمورد همه همکاران اعم از قرارداد موقت و پیمانکاری(ارکان ثالث) اجرا شود.

رعایت عدالت بین نیروهای قرارداد موقت و پیمانکاری باعث می‌شود که تعداد زیادی از همکاران بتوانند در سامانه اطلاعاتی ثبت‌نام کنند.

با تشکر نیروهای پیمانکاری وزارت نفت

 

گناه ما چیست که پیمانکاری مانده‌ایم و قراردادی نشده‎ایم؟

با عرض سلام خدمت دکتر مینو

ما نیروهای ارکان ثالث نسبت به این همه تبعیض اعتراض داریم. مگر ما چه گناهی کرده‌ایم که ارکان ثالث مانده‌ایم و قراردای نشدیم؟ از لحاظ حقوقی و آیتم‌هایی که به این نیروها تعلق می‌گیرد و ما بی‌نصیب هستیم هیچ حتی برای ثبت‌نام در سامانه هم برای ما تبعیض قائل شده‌اید. برای قراردادی‌ها سن و معدل را تغییر داده‌اید اما برای ما هیچ.

این کار شما باعث اختلاف و بدبینی بین همکاران می‌شود. لطف کنید و کمی هم به فکر ارکان ثالثی‌ها باشید. 

با تشکر

جمعی از نیروهای ارکان ثالث

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر