/
۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

سنوات نیروهای شرکتی و خدماتی بانک‌ها باید پایان خدمت پرداخت شود

یکی از کارکنان خدماتی بانک‌ها با ارسال این متن از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته است با ارسال بخشنامه‌ای به بانک‌ها از بین رفتن سنوات نیروهای خدماتی و شرکتی شاغل در سیستم بانکداری کشور جلوگیری کند تا سنوات آنها در پایان 30 سال خدمت و زمان بازنشستگی پرداخت شود.
کد خبر : ۲۷۶۷۸

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت متن ارسال شده این مخاطب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب و احترام و آرزوی موفقیت و سلامتی خدمت جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

احتراما با توجه به اینکه رای دیوان عدالت اداری به صراحت توضیح داد شده که به نیروهای قانونکار که بالای یک سال سابقه دارند باید سنوات پایان خدمت ارائه شود گویا شرکت‌های خدماتی بانک‌ها و ادارات و سازمان‌ها قصدزیر پا گذاشتن این قانون را دارند چرا که نیروهای شرکتی و خدماتی بانک‌هاکه حدود ۱۰ هزار نیرو دارد اعلام کرده که این قانون شامل نیروهای شرکتی نمی‌شود. این شرکت‌ها هر سال با نیروهای شرکتی تسویه می‌کنند و تا امروز ده سال است که هر ساله با این نیروها قرارداد بستهو پایان سال با آنها تسویه حساب می‌کنند. بسیاری از این نیروها هم بالای ده سال سابقه کار دارند.

لذا از حضرتعالی تقاضا داریم که هر چه سریعتر قانون سنوات را به صورت بخشنامه برای بانک‌ها بفرستید تا جلو از بین رفتن سنوات این قشر زحمتکش گرفته شود و سنوات آنها در پایان دوره خدمت و زمان بازنشستگی پرداخت شود.


با تشکر فراوان

نیروهای شرکتی خدماتی بانکها و ادارات وسازمان‌ها


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر