/
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

خارک در وضع سفید قرار دارد

رئیس پایانه نفتی خارک از توزیع مستمر اقلام بهداشتی در بین کارکنان این پایانه خبر داد و گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از سوی مسئولان و اهالی جزیره خارک، وضعیت خارک در حالت سفید قرار دارد.
کد خبر : ۲۷۷۱۷
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، سیدمحمدجواد موسوی با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی بر مبنای دستورعمل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت نفت اظهار کرد: در اجرای دقیق این دستورعمل‌ها و توصیه‌های مکرر بهداشتی در مقابله با ویروس کووید ۱۹ و با تصمیم مدیریت شرایط اضطراری این منطقه، به‌صورت روزانه و با نظارت مستقیم کارشناسان اچ‌اس‌یی پایانه نفتی خارک در محیط مسکونی و صنعتی اقدام‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

وی افزود: مناطق مسکونی ناحیه شهری و شرکتی خارک یک روز در میان از سوی اچ‌اس‌یی و ترابری پایانه نفتی خارک ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و کارشناسان اچ‌اس‌یی به‌صورت روزانه با حضور در ادارات، دمای بدن کارکنان را کنترل و بر حفظ فاصله اجتماعی به‌عنوان عاملی مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید می‌کنند.

رئیس پایانه نفتی خارک تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری و حفاظت از کارکنان و خانواده‌های آنان و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، اچ‌اس‌یی این پایانه در ادامه اقدام‌های قبلی، نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی دست و سطوح اقدام کرد که در میان خانواده‌های کارکنان ساکن و خوابگاه‌ها و مهمانسراها توزیع شد.

توزیع بسته‌های بهداشتی در جزیره خارک

نادر پیرزاده، سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران نیز گفت: در مرحله اول ۱۵۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، ماسک و دستکش توسط کارکنان این شرکت در اختیار اهالی جزیره خارک قرار گرفت و در روزهای آینده مرحله دوم این طرح آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌طور مستمر با همکاری و همراهی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا شست‌وشو و ضدعفونی کردن معابر شهری و شرکتی در جزیره خارک صورت می‌گیرد.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران افزود:‌ با دستور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت عملیات عمومی این شرکت طرح توزیع بسته‌های بهداشتی برای اهالی جزیره خارک را در دستور کار قرار داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر