/
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد

سهمیه سوخت جانبازان تعدیل شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تعدیل سهمیه سوخت جانبازان تا سقف روزانه ۲۰۰ هزار لیتر طبق مصوبه کارگروه ماده ۸ تصویب‌نامه هیئت وزیران خبر داد.
کد خبر : ۲۷۸۴۰

نبض نفت - کرامت ویس‌کرمی در این باره گفت: طبق مصوبه این کارگروه، همه جانبازان عزیزی که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست ما رسیده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی خواهند شد.

وی افزود: روز گذشته اطلاعات بیش از ۴۳ هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شد که با توجه به آمادگی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از امروز، سه‌شنبه (دوم اردیبهشت ماه) در سامانه اعمال و هم‌اکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این عزیزان می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

ویس‌کرمی تاکید کرد: سقف لحاظ‌شده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان روزانه ۲۰۰ هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه شماره ۱۱ طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان را ۴۰ لیتر افزایش داده بود.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر