/
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

انتظار نیروهای ارکان ثالث از وزیر نفت در شرایط کرونایی

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از وزیر نفت خواسته در شرایط کرونایی در حالی که هوای نیروهای رسمی و قرارداد موقت را دارد گوشه چشمی هم به نیروهای ارکان ثالث داشته باشد.
کد خبر : ۲۷۹۲۹
انتظار نیروهای ارکان ثالث از وزیر نفت در شرایط کرونایی

به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متن زیر از وزیر محترم نفت خواسته در این ایام که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند برای کاهش مشکلات معیشتی نیروهای ارکان ثالث گوشه چشمی هم به این قشر داشته باشد.

متن پیام ارسال شده این مخاطب به شرح زیر است:

در پایان فروردین ماه وزارت نفت جهت برای خساراتی که کرونا بر نیروهای رسمی و قرارداد مدت موقت وارد شده به میزان دو ماه پایه حقوق پرداخت کرد و این مبلغ واریز شده به صورت اقساط یازده ماهه از این عزیزان و بدون بهره از حقوق آنها کسر می‌شود واین خیلی عالی است که وزیر محترم به فکر نیروهای زیر دست خود می‌باشد.

اما آیا مشکلات کرونا فقط مختص این نیروها بوده و این وزارتخانه نیروی دیگری ندارد؟

آیا حقوق این عزیزان کمتر از نیروهای ارکان ثالث است که مستحق این کمک مالی شده‌اند؟

آقایان مدیر باور کنید ما هم تحت امر شما و تحت نام این وزارتخانه و به صورت مستمر مشغول به خدمتیم و مشکلات معیشتی‌مان بسیار بسیار بیشتر از این عزیزان هست.

پس ما را دریابید.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر