/
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

کم‌لطفی پیمانکاران در حق گازبان‌ها در استان کردستان

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از کاهش تعدا روزهای بیمه گازبان‌ها توسط برخی از پیمانکاران خبر داده و از مسئولان شرکت گاز استان خواسته این مشکل را حل کنند.
کد خبر : ۲۷۹۳۰

به گزارش نبض نفت متن ارسال شده این مخاطب به شرح زیر است:

بعد از حذف نفرات گازبان از طرح پرداخت طبقه بندی مشاغل و شوک بزرگ و ناباورانه حذف این نفرات و سپردن خدمات گازبانی به دهیاری‌ها طی نامه‌ای که مدتی قبل منتشر شد این بار نوبت به کاهش ایام بیمه‌گذاری گازبان‌ها از طرف پیمانکاران رسیده است و از قرار معلوم هیچ گازبانی بیمه کامل ماهیانه نخواهد داشت.

از وجدانهای بیدار سوال ما این است ما که به عنوان گازبان بیست و چهار ساعته باید در محدوده روستا نماینده و مجری خدمات‌رسان در بحث گاز به مردم باشیم و از کنتور خوانی، بازدید کنتور، وصول مطالبات جزء و عمده، سرکشی از ایستگاهها و تاسیسات، انجام قطع و وصل، رفع نشتی، بازدید حفاری و تا پاسخگویی و در دسترس بودن و آنکال بودن مدوام را در شرح وظایف داشته و داریم بر چه اساس و بر طبق کدام مفاد قانونی باید میانگین ده روز تا بیست روز بیمه داشته باشیم.

ما گازبانهای استان کردستان که با کمترین حقوق و بسیار پایین‌تر از نرخ تورم و بدون هیچ گونه انگیزه به بهبود و در نهایت ناامنی شغلی این رسالت مهم را به دوش کشیده و در خدمت مردم هستیم از مسئولان محترم شرکت گاز استان انتظار داریم که به مشکلات ما رسیدگی کنند. لازم است در خصوص بیمه گازبان‌ها بازنگری شود تا دغدغه این قشر در این خصوص برطرف شود.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر