/
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

ضرورت حمایت از امدادگران گاز در شرایط سخت کرونایی

در شرایط سخت کرونا و در روزهایی که کشور درگیر این ویروس است امدادگران گاز استان کردستان طبق روال عادی مشغول خدمت هستند و لازم است از این قشر به روش‌های گوناگون قدردانی شود.
کد خبر : ۲۷۹۳۱
یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متن زیر خواستار توجه بیشتر و حمایت ویژه از امدادگران گاز استان کردستان شده است که در این شرایط سخت و به صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند.

متن ارسال شده به شرح زیر است:

با شیوع کوید ۱۹ با نام شناخته شده کرونا، مدیران تصمیم‌گیر و سیستم اداری و دولتی کشور و با دستور به انجام سلسله تغییراتی در راستای کاهش انتقال ویروس کرونا و افزایش ضریب ایمنی کارکنان و ارباب رجوع از جمله حضور یک سومی کارکنان ادارات، کاهش ساعات کاری، آموزش‌های آنلاین، انجام جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و غیره به پیکار با این ویروس چینی و اسلحه نوین جنگ بیولوژیک شتافتند و در این میان هم شرکت گاز استان کردستان با تبعیت از تصمیمات مراجع مربوطه و هم اندیشی‌های داخلی تصمیم به انجام برخی تغییرات و اعمال راهبردهای پیشگیرانه برای رعایت طرح فاصله‌گذاری و مراعات توصیه‌های مصون ماندن از ویروس کرد.

حضور یک سوم و بعضاً تعطیلی یک ماهه برخی واحدها از جمله کنتور خوانی، وصول مطالبات و بازرسی به لطف کرونا موهبتی بود تا روح و روان و جسم خسته برخی نیروهای همیشه کاری اندکی بیاساید ولی در این میان داستان امداگران گاز با همه فرق دارد.

امداگران گاز سخت کوشانه و با شب زنده‌داری و همیشه هوشیاری، تمام وقت بودند و خطرات کرونا را به جان خریدند و اکنون چشم انتظار آن هستند که مدیر عامل محترم گاز استان و عوامل محترم مجری گوشه چشمی به این امدادگران داشته باشند و در آستانه روز جهانی کارگر در قالب واریز پاداش و یا اضافه کار متناسب با خدمات خود عایداتی نصیبشان شود.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر