/
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

چرا طرح طبقه‌بندی مشاغل در همه شهرستان‌های استان همدان اجرا نشده است؟

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در اداره گاز سه تا از شهرستان‌های استان همدان خبر داده و از مسئولان این استان خواسته این طرح را برای همه نیروهای ارکان ثالث در سه شهرستان مورد نظر اجرایی کنند.
کد خبر : ۲۸۰۴۰
چرا طرح طبقه‌بندی مشاغل در همه شهرستان‌های استان همدان اجرا نشده است؟

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که به عنوان نیروی ارکان ثالث در استان همدان و در شرکت گاز این استان مشغول خدمت است از اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل در سه شهرستان ملایر، نهاوند و قهاوند خبر داده و از مسئولان استان خواسته این موضوع را پیگیری کنند. متن ارسال شده این مخاطب به شرح زیر است:

با سلام و درود به روح شهدای اسلام و شهیدان وطن و آرزوی سلامتی تمام مردم دنیا و رهایی از ویروس کرونا. ضمن عرض ادب خدمت تمام همکاران صنعت نفت و گاز. پس از گذشت سه سال از دستور وزیر محترم نفت مبنی بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و پس از آمد و رفت‌های زیاد، اجرای این طرح با ۳۰ ماه تعویق در استان همدان انجام شد اما متاسفانه شهرستان‌های ملایر، نهاوند و قهاوند هنوز از این طرح بهرمند نشده‌اند. این تصمیم شرکت گاز استان همدان باز هم باعث شد تا نیروهای خدمت‌گذار مردم در این اداره روحیه کاری خود را از دست بدهند و دلگرمی کافی نداشته باشند. مگر در یک استان چند نوع طرز فکر وجود دارد که همه نیروهایی که شبیه به هم هستند نتوانند از خدمات یک طرح استان استفاده کنند. به طور مثال وام فقط برای نیروهای رسمی و قراردادی است و نیروهای ارکان ثالث نمی‌توانند از وام اداره استفاده کنند. این موضوعات باعث شده نیروهای ارکان ثالث روز به روز بی‌روحیه‌تر شوند. در آخر استدعا دارم که مسئولین محترم اداره گاز استان همدان فکری به حال این نیروهای خدوم کنند و هر چه زودتر طرح طبقه‌بندی مشاغل را برای نیروهای خود در این شهرستانها انجام دهند و باعث شوند که نیروهای ارکان ثالث با روحیه بهتری کار خود را انجام دهند.

با تشکر فراوان(یکی از هزاران درد دل نیروهای ارکان ثالث)


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر