/
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

۲ انتصاب در وزارت نفت

وزیر نفت در احکامی جداگانه «علی مبینی‌دهکردی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و «محسن دلاویز» را به‌عنوان مشاور خود منصوب کرد.
کد خبر : ۲۸۱۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از وزارت نفت،  در حکم «بیژن زنگنه»  به دهکردی آمده است: با توجه به مصوبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۹ مجمع عمومی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و به استناد ماده ۱۰ اساسنامه این شرکت (مصوبه دوم خرداد ۱۳۹۳ هیات وزیران) با توجه به سوابق مدیریتی جنابعالی به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب می‌شوید.

وزیر نفت در این حکم افزود: نظر به بالا بودن شدت مصرف انرژی در کشور، مهم‌ترین ماموریت این شرکت در شرایط کنونی، پیگیری طرح‌های کاهش شدت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش گاز به‌ویژه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است. از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت مهم توفیق مسئلت می کنم.

دلاویز مشاور وزیر نفت شد

زنگنه همچنین در حکم دیگری «محسن دلاویز» را به‌عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

در حکم زنگنه به دلاویز آمده است: با توجه به استعفای جنابعالی از مسوولیت مدیرعاملی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، ضمن موافقت با این استعفا، از زحمات شما در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر کرده و با توجه به صلاحیت‌ها و تجارب،  جنابعالی به‌عنوان مشاور وزیر منصوب می‌شوید. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر