/
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

گلایه یکی از کارمندان رسمی نفت از حقوق و دستمزد

یکی از کارکنان شاغل در وزارت نفت که رسمی می‌باشد از پایین بودن حقوق و دستمزد خود گلایه کرده و گفتته چرا پایه حقوقی آنها در سال 91 پایین در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۲۸۱۷۶
گلایه یکی از کارمندان رسمی نفت از حقوق و دستمزد
صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت یکی از کارکنان رسمی وزارت نفت با ارسال متن زیر از پایین بودن حقوق و دستمزد خود گلایه کرده و گفته که صدای وی را به گوش مسئولان محترم برسانیم.

متن پیام این مخاطب به شرح زیر است:

خواهش می‌کنم از درد دل ما کارمندان شرکت نفت هم صحبت کنید. به خدا من هشت سال سابقه کار دارم و روی سکو کار می‌کنم. کل حقوق من بدون کسورات هشت ملیون تومان است و این در حالی است که کارمند رسمی هستم. بنده استخدام سال 1391 هستم. چرا با این وضعیت تورم دولت در زمان استخدام، پایه حقوق ما را این همه پایین اعمال کرده است و حقوق دریافتی ما با نفرات قراردادی هیچ فرقی ندارد و عملا یکسان است. این همه زحمت و دور از خانواده بودن نتیجه‌اش این است. به خاطر شرایط بد آب و هوا نمیتوانیم حتی به خانه برویم.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر