/
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

ثبت رکورد بیش از ۲۸ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در مجتمع گازی پارس جنوبی

سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی از ثبت رکورد بیش از ۲۸ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.
کد خبر : ۲۸۱۸۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی پارس جنوبی، محمد مسعودنیا؛ سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شروع تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی در روزهای جاری گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های واحد HSE حفظ شرایط ایمن در بازه تعمیرات است.

وی با اشاره به شرایط خاص کار در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوه این ویروس اقدامات مؤثری در سطح شرکت و منطقه توسط مجتمع صورت گرفته است که این روند ادامه خواهد داشت.

مسعودنیا در ادامه به ارائه گزارش از دستاوردهای واحد HSE مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و گفت: سال گذشته مجتمع موفق به ثبت رکورد 28 میلیون و 226 هزار و 417 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه شده است.

وی گفت: این رکورد در حالی ثبت شده است که در سال 98 مجموعا 79 هزار و 772 پرمیت (مجوز کار) شامل 13 هزار و 893 پرمیت سرد و 65 هزار و 879 پرمیت گرم توسط واحد HSE صادر شده است. 

سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی درصد بسته شدن و رفع  عوامل بالقوه آسیب‌رسان در مجتمع را 86.98 درصد عنوان کرد و گفت: در کنار این موارد تیم آتش نشانی پالایشگاه دهم در چهارمین ارزیابی آتش نشانان صنعت نفت موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر