/
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

تداوم اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: پروژه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش با نظارت و ارزیابی کارشناسان این منطقه در حال انجام است.
کد خبر : ۲۸۲۱۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید خدری با بیان اینکه همدلی و تلاش کارکنان منطقه در راستای توسعه شبکه انتقال گاز کشور و تحقق برنامه‌های شرکت انتقال گاز ایران اقدام‌های ارزشمندی است که در سال‌های گذشته انجام شده است، گفت: بدون تردید فعالیت‌های صادقانه و دلسوزانه همه کارکنان در بخش‌های مختلف در سال‌های گذشته سبب شد برنامه‌های این منطقه به نحو مطلوب محقق شود، به‌طوری که علاوه بر انتقال پایدار گاز، با انجام عملیات اتصال فازهای پالایشگاهی به خطوط لوله سراسری، شبکه انتقال گاز کشور نیز توسعه و افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش به طول ۹۴ کیلومتر در بخش خشکی توسط همکاران در شرکت نفت و گاز پارس در حال اجرا است، تصریح کرد: کارشناسان این منطقه برای شتاب‌بخشی در فرآیند راه‌اندازی و تحویل و تحول این مهم، به‌طور مستمر بر روند اجرای این عملیات نظارت دارند و همواره با بهره‌گیری از تجربه‌ها و دانش خود در تلاش‌ هستند، این طرح براساس برنامه زمان‌بندی پایان یابد.

به گفته مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز، خط لوله یادشده از خط لوله هفتم سراسری منشعب می‌شود و با عبور از دریا، رابط انرژی صنایع و تأسیسات واقع در جزیره کیش است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر