/
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در سروآباد کردستان

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه مریوان به ۱۰ باب رسید

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه مریوان با بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی «محمودی» در شهرستان سروآباد استان کردستان به ۱۰ باب رسید.
کد خبر : ۲۸۲۶۹

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در آیین بهره‌برداری از این جایگاه با ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام‌شده در زمینه تأمین و توزیع سوخت شهرستان سروآباد از همکاری مسئولان شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: جایگاه محمودی به‌عنوان پنجمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان سروآباد در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

سیدکیومرث کمالیار، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی و فاصله دیگر مجاری عرضه شهرستان با محل احداث این جایگاه گفت: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از وظایف اصلی این شرکت است که احداث این جایگاه برای دسترسی آسان و سریع شهروندان این بخش از شهرستان به فرآورده‌های نفتی نیز به همین منظور صورت می‌پذیرد.

وی گفت: این جایگاه دارای یک سکوی عرضه بنزین با دو تلمبه دو نازله و یک سکوی عرضه نفت‌گاز با دو تلمبه دو نازله است.

کمالیار با اشاره به هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت جایگاه افزود: این جایگاه براساس تازه‌ترین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی پنج نفر را فراهم کرده است.

بر پایه این گزارش، ناحیه مریوان شامل دو شهرستان سروآباد و مریوان است و با افتتاح این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این ناحیه به ۱۰ باب افزایش یافت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر