/
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام اقتصاد استان را شکوفا می‌کند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: این مجتمع نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد، صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.
کد خبر : ۲۸۳۱۶

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پتروشیمی ایلام، حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چوار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و معاملات خُرد شرکت در استان ایلام و بخش چوار، از اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این مجتمع پتروشیمی است، اظهار کرد: بخش عظیمی از نیازمندی‌های این شرکت در استان ایلام و بخش چوار تامین خواهد شد که همین‌امر گردش مالی مناسبی برای بخش بازار و اصناف این شهر در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمات پتروشیمی ایلام به مردم استان و بخش چوار با افتتاح فاز دوم این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گسترش و تسریع خواهد یافت.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: طی فروردین‌ماه با دریافت ۳۸ تن خوراک در ساعت، رکورد تازه‌ای در تولید پلی‌اتیلن سنگین در این مجتمع ثبت شد.

نجفی‌سمنانی افزود: پتروشیمی ایلام نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد و صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام این مجتمع را سنگر خدمت به مردم عنوان کرد و یادآور شد: دیروز در دوران دفاع مقدس مردم مقاوم و مرزدار این استان حماسه آفریدند و امروز فرزندان این دیار در سنگر تولید و خدمت افتخارآفرینی خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر