/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

آماده باش نیروهای توزیع برق و آبفا تا ۷۲ ساعت آینده

در پی وقوع زلزله تهران، نیروهای عملیاتی توزیع برق تهران بزرگ و آب و فاضلاب استان تهران، تا ۷۲ ساعت آینده در آماده باش کامل هستند.
کد خبر : ۲۸۳۲۶
نبض نفت - پس از وقوع زلزله 5.1 ریشتری بامداد امروز در حوالی شهرستان دماوند استان تهران، نیروهای عملیاتی توزیع برق و آب و فاضلاب تهران در شرایط آماده باش کامل قرار گرفته اندو این آماده باش، تا 72 ساعت آینده ادامه دارد.

حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: نیروها و عوامل عملیاتی و کشیک ها در این شرکت در وضعیت آماده باش 100 درصد برای مدیریت پیامدهای احتمالی زلزله اخیر قرار دارند.

وی افزود: مردم شریف تهران آرامش خود را حفظ کنند، ما در کنار آنها هستیم و نخواهیم گذاشت خلل کوچکی در تأمین برق در شرایط به وجود آمده، پیش آید.

همچنین، طبق اعلام آبفای تهران، نیروهای عملیاتی و تیم های تخصصی آبفای شرق استان تهران نیز در شب گذشته بلافاصله با حضور در منطقه کانون زمین لرزه، ضمن بررسی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب از سالم بودن آنها اطمینان یافتند.

به گفته رحمت اله محمدی مدیرعامل آبفای شرق استان تهران، تاکنون هیچ آسیبی به تأسیسات و شبکه آب رسانی منطقه وارد نشده است و وضعیت تأمین آب در شرایط پایدار قرار دارد.

وی افزود: برای رخدادهای احتمالی، تانکرهای آب رسان در منطقه دماوند و نواحی اطراف آن از دیشب مستقر شده است.

همچنین، بنابه اعلام محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آبفای استان تهران، آماده باش نیروها دست کم تا 72 ساعت آینده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر