/
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

چرا طرح طبقه‌بندی مشاغل برای گازبان‌ها در کردستان اجرا نشده است؟

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل یکی از برنامه‌‎‌های مهم وزارت نفت طی یکی دو سال اخیر در خصوص نیروی انسانی بوده است اما این طرح در برخی از استان‌ها و برخی از شهرستان‌ها به خوبی اجرا نشده است.
کد خبر : ۲۸۳۳۴
چرا طرح طبقه‌بندی مشاغل برای گازبان‌ها در کردستان اجرا نشده است؟
صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متنی از اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل برای گازبان‌‌ها در استان کردستان گلایه کرده و از مدیر شرکت گاز این استان خواسته این موضوع را پیگیری کرده تا به نتیجه مطلوب برسد نتیجه‌ای که هم خدا از آن راضی باشد هم خلق خدا.

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

با سلام در راستای خبر خوش مدیرعامل گاز کردستان در رابطه با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای پیمانکاری به استحضار می‌رساند که این طرح برای نیروهای گازبان به هیچ عنوان اجرا نشده است. با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم می‌گویند این طرح را برای گازبان اجرا نمی‌کنیم چون بار مالی سنگینی برای شرکت دارد. نمی‌دانم گناه گازبان و خانواده آنها چیست که در این شرایط بد اقتصادی چرا نباید این طرح برای گازبان هم اجرا شود و حقوق آنها هم زیاد شود.

متاسفانه هر وقت بحث کسر کار یا کاهش حقوق پیش می‌آید اولین قشری که مورد هدف قرارمی‌گیرد گازبان است در حالی که برای سایر نیروها چنین نیست. اگر گازبان را به عنوان نیروی شرکت نمی‌شناسید چرا آنها را سرکار گذاشته‌اید. هستند افراد زیادی که جوانی خود را برای شرکت گاز گذاشته‌اند. گازبان یک روستا همه کارهایی که نیروهای واحدهای مختلف شرکت گاز انجام می‌دهند را به تنهایی انجام می‌دهد از جمله کنتورخوانی، وصول مطالبات، رفع نشتی، تعویض کنتور رگلاتور، بازدیدهای دوره‌ای، بازدید جهت نصب المک، قرائت ایستگاه و...

این نیروها همیشه و در همه بحران‌ها دوشادوش سایر همکاران جهت رفع مشکل تلاش کرده‌اند اما متاسفانه از نظر حقوق هیچ گونه بهایی به آنها داده نمیشود. در آخر از مدیرعامل محترم گاز کردستان خواهشمند است همانطور که همیشه نسبت به سایر نیروها سعه صدر داشته‌اند  نسبت به گازبان‌ها هم سعه صدر داشته باشند و طرح طبقه‌بندی را هم برای گازبان‌ها اجرا کنند تا هم خدا از وی راضی باشد هم خلق خدا.

از طرف جمع کثیری از گازبان‌های استان کردستان


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر