/
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
مديرعامل شركت گاز استان كردستان مطرح کرد:

گازرساني به 150 روستا و 300 واحد صنعتي؛ مهمترین اهداف شرکت گاز کردستان در سال 99

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اهداف استراتژيك سال 99 را تبيين كرد و گفت: به مناسبت نام گذاری سال جديد توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش توليد، گاز رساني به 150 روستا و 300 واحد صنعتي جزء اهداف استراتژيك اين شركت است.
کد خبر : ۲۸۳۷۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری در مورد اجراي پروژه ها چنين گفت: در سال 1398 هيچ پروژه‌اي بلاتكليف باقي نمانده و پروژه هايي كه در هر سال تعريف و عمليات اجرايي آن آغاز مي گردد در همان سال به اتمام و بهره برداري از آن آغاز مي گردد و لذا درهيچ پروژه‌اي توقف مشاهده نگرديده است.

اين مقام مسئول  در ادامه سخنانش تصريح كرد : در سال 98  تعداد روستاهای گازدار شده جدید در هفته دولت 46 مورد و در دهه مبارک فجر 82  روستا و 13 كوخ و در مجموع تعداد روستاهای گازدار شده در پايان سال 98 از مرز 1 هزار و 300 روستای گازدار فراتر رفته و در حال حاضر تعداد روستاهای گازدار 1 هزار و 307 مورد مي باشد. 

وی خاطرنشان کرد: براي گازرساني به 128 روستا و 13 كوخ در مجموع 700 كيلومتر لوله گذاري انجام گرفته و رشد 50 درصدي در جمع روستاهاي گازدار شده سال 98 نسبت به سال 97 به چشم مي خورد  .

مدير عامل شركت گاز استان كردستان در پايان سخنانش اظهار داشت: براساس پكيج‌هاي طراحي حتي المقدور  شبكه‌ها در مجاورت جاده‌هاي ارتباطي، جاده‌هاي دسترسي انتقال گاز، پتروشيمي و انتقال نفت به جهت كاهش مخاطرات زيست محيطي و ايمني و تخريبات و نيز كاهش هزينه‌هاي اجرايي و تحصيل اراضي انجام پذيرفته است.

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر