/
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

روابط عمومی به عنوان "هنرهشتم" به قلب تپنده سازمان‌های پیشرو تبدیل شده است

بنوی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌های پیشرو یاد کرد و روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر : ۲۸۵۵۱
متن کامل  پیام به شرح ذیل است:

با نام خالق زیبایی‌ها

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک و شادباش عرض می‌ نمایم.

این روز گرامی؛ یادآور نقش پررنگ "صنعت روابط عمومی" در دنیای ارتباطات است که امروزه تحت عنوان  "هنرهشتم" به قلب تپنده سازمان های پیشرو تبدیل شده است.

 این روز فرصتی مغتنم و نوید بخش، برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای "فردای بهتر" است.

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» مزین شده است؛ روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی در جامعه، بتواند همچون گذشته، با همیاری گسترده ایفاگر نقش موثر و ماندگار و آینه تمام نمای دستاوردهای ارزشمند این صنعت ارزش آفرین باشد.

با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، به ویژه همکاران ساعی و پرتلاشم در صنعت پتروشیمی، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی آرزو دارم.

ایوب بنوی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر