/
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
در ۵۰ روز نخست امسال محقق شد؛

جهش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی ایران

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع‌های پتروشیمی کشور از ابتدای امسال تا بیستم اردیبهشت‌ماه رشد ۶ درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه پارسال محقق کردند.
کد خبر : ۲۸۵۹۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، «سیدجلال میرهاشمی» با اشاره به اینکه محصولات پتروشیمی با ظرفیت مطلوبی در کشور در حال تولید است و بسیاری از مجتمع‌ها رشد تولید را رقم زده‌اند، اظهار کرد: در مجموع با تلاش  صنعتگران پتروشیمی کشور از ابتدای امسال تا بیستم اردیبهشت‌ماه جهش تولید ۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی ایران امسال با توجه به ظرفیت‌های موجود و اقدام‌های در حال انجام آمادگی دارد جهش تولید را محقق کند، گفت: تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه‌اندازی و  بهره‌برداری از طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده از ظرفیت‌های خالی تولید برخی مجتمع‌های موجود نیز استفاده خواهد شد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از صنایع مادر از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است و رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات و ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت ارزش‌آفرین است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر