/
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
مدير عامل شركت گاز استان كردستان؛

روابط عمومي‌ها قلب تپنده سازمان‌ها و مسئول تنوير افكار عمومي هستند

احمد فعله‌گري مدير عامل شركت گاز استان كردستان با توجه به فراررسیدن گرامیداشت هفته روابط عمومی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) بيان داشت: روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
کد خبر : ۲۸۶۰۶
روابط عمومي‌ها قلب تپنده سازمان‌ها و مسئول تنوير افكار عمومي هستند

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان كردستان احمد فعله‌گري در مورد وظايف خطير روابط عمومي اظهار داشت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.

وي افزود : سازمان های امروزی برای بقا نیازمندند از محيط بيروني خود اطلاع كافي داشته و در حوزه آگاهی یابی و آگاهی دهی به اقشار محتلف جامعه تلاش مضاعفي را از خود نشان دهند تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی و روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند .

فعله‌گري نقش روابط عمومي در سازمان ها را بي بديل و حياتي شمرد و اضافه كرد : روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف داشته و ارتباط دوسویه سازمان ها با افکار عمومی و رسانه ها را حائز اهميت فراوان و زمينه ساز آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی در جامعه برشمرد .

مدير عامل شركت گاز استان كردستان اهميت واحد روابط عمومي را اين گونه توصيف كرد : بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات به عنوان قلب تپنده سازمان است كه مي تواند روشن كننده افكار عمومي و تبين كننده اهداف سازمان براي مخاطبانش باشد.

فعله‌گري در پايان سخنانش يادآور شد: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت حضورمديراني دانايي محور و تحول طلب از يك سو و رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سويي ديگر راه را براي پيشرفت اهداف در جهت آباداني ايران عزيزمان هموار سازيم.

لازم به ذكر است روابط عمومي شركت گاز استان كردستان در چند سال اخير موفق به كسب عناوين برتر در سطح استاني و ملي شده كه نشان از تلاش مجدانه براي ايفاي نقش حساس خود در سازمان دارد و تداوم اين موفقيت‌ها فقط در سايه حمايت‌هايی كه از طرف مديريت و ساير واحدهاي سازمان صورت مي‌گيرد، امكان‌پذير خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر