/
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مدير عامل شركت گاز استان كردستان:

همكاري و تعامل پيمانكاران بخش خدمات جنبی پشتيبانی عامل اصلی ارتقای خدمات است

جلسه دیدار عمومی مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان با پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتيبانی این هفته در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور روسای واحدهای ستادی در راستای اهداف تعالی سازمانی تشکیل گرديد .
کد خبر : ۲۸۶۸۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان كردستان، مهندس احمد فعله گری  در اين نشست عمومی در سال جاری که با حضور پیمانکاران و روسای واحدهای مرتبط تشکیل گردید، گفت: پیمانکاران در بخش اجرای پروژه های گازرسانی  و خدمات پشتیبانی بازوان اجرایی شرکت های گاز استانی بوده که در جهت ارائه خدمات سریع تر و مطلوب تر بدست مشترکین گاز طبیعی گام برمی دارند .

وي با بيان اينكه تمامي پیمانکاران ، ذینفعان ما محسوب می گردند ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این  جلسه تشکیل تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی گردد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد رضایت پیمانکاران اظهارداشت: در جهت سیستم تعالی سازمانی برای سنجش میزان رضایت پیمانکاران از شرکت گاز استان کردستان نظرسنجی صورت گرفته و در این نظرسنجی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و سعی می گردد در جهت ارتقاء نقاط قوت و قابل بهبود اقدامات عملی صورت گرفته و در دوره بعدی قابل لمس باشد.

فعله گری در مورد بکارگیری پیمانکاران  اظهارداشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان ، و آگاه به مسائل فرهنگی  و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به انجام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس فعله گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبارو اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد گردید ، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت مندی نیز افزایش یابد.

وي يادآور شد : براي افزايش رضايت مندي در بخش كاركنان پيمانكاري بايستي ساز و كار مدون و منضبطي تدوين شده تا بتواند در پايان هر ماه حقوق و دستمزد خود را دريافت نمايند و تحقق اين هدف جزء با همكاري مديران شركت هاي پيمانكاري ميسر نخواهد گرديد.

در ادامه این دیدار، پیمانکاران بخش خدمات جنبي پشتیبانی به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه،  مدیر عامل و هیئت رئیسه پاسخ هاي لازم را ارائه دادند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر