/
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

تقدیر فرماندار رامشیر از خدمات ارزنده مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر

مسئولان شهری شهرستان رامشیر با حضور در دفتر مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر از اقدامات مدیریت این شرکت در جریان عملیات ضدعفونی و گندزدایی از این شهرستان تقدیر کرده و لوح یادبودی را به مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیرتقدیم کردند.
کد خبر : ۲۸۷۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، در این دیدار سید مجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان به همراه حبیب الله ادیبی بخشدار مرکزی، آقای شریفات معاون فرماندار  و نیز مشاور مدیرعامل، آقای صباحی مقدم،آقای سلیمانی مدیر مجتمع، آقای افضلی رییس خدمات و پشتیبانی و خانم بهادری رییس اداره بهداشت پتروشیمی امیرکبیر حضور داشتند.

فرماندار رامشیر درابتدا ضمن تقدیر از همراهی بی دریغ مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر و همکارانشان در راستای مقابله با انتشار ویروس در شهرستان جهت ضدعفونی، و اهدای ماسک، دستکش، الکل، و بسته های غذایی و بهداشتی برای بیماران کرونایی شهرستان تقدیر بعمل آورد.

درپایان حسینی نژاد فرماندار رامشیر با اهدای لوح تقدیری با امضای استاندار محترم خوزستان هدیه ای به رسم  یادبود به دکتر غلامپور وهمکاران تقدیم کرد و برای این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر