/
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

گلایه کارکنان پیمانکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از مسئولان

تعدادی از نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی که به صورت پیمانکاری در این منطقه مشغول کار هستند از اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل گلایه کرده و از مسئولان خواسته‌اند این موضوع را پیگیری کنند.
کد خبر : ۲۸۷۱۸
گلایه کارکنان پیمانکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از مسئولان
صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت متن ارسال شده یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که به صورت پیمانکاری در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی مشغول به کار است به شرح زیر است:

چرا هنوز در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خبری از طرح طبقه‌بندی مشاغل نیست؟ منابع انسانی ظاهرا فقط اسامی کارکنان خودش را رد کرده است.

پیمان‌های زیادی همچون اجرائیات، پسماند، پشتیبانی، برق، HSE و.... هستند که تا امروز هیچ خبری از طرح طبقه‌بندی مشاغل برای آنها نیست.

از شما به عنوان یک رسانه خواهش می‌کنیم این موضوع را به مسئولان محترم منعکس کنید تا مثل همیشه گره‌گشا باشد.

همچنین یکی دیگر از مخاطبان از وضعیت بیمه خود گلایه کرده است. متن ارسالی این مخاطب نیز به شرح زیر است:

با اینکه دو ماه از سال گذشته است حتی هنوز نامه بیمه تکمیلی در خصوص اینکه 80 درصد از بیمه تکمیلی را نفت پرداخت کند و 20 درصد باقیمانده را کارکنان پیمانکاری پرداخت کنند به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی ابلاغ نشده است. در حال حاضر قصد دارند که 100 درصد پول بیمه را از کارکنان کسر کنند.

همچنین در حال حاضر مواد ضدعفونی و بهداشتی مثل الکل و دستکش و ماسک به نیروهای رسمی، قرارداد مدقت و قرارداد مستقیم داده می‌شود ولی به نیروهای پیمانکاری و ارکان ثالث داده نمی‌شود. مگر نیروهای ارکان ثالث جزء کارکنان نیستند؟

از شما به عنوان یک رسانه می‎خواهیم این موضوعات را پیگیری کنید.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر