/
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

توزیع گسترده بنزین و نفت گاز یورو ۴ در استان همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز توزیع بنزین یورو ۴ و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز یورو ۴ در استان همدان خبر داد.
کد خبر : ۲۸۸۰۱

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به‌طور کامل از نوع یورو ۴ برای ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهری آغاز شد، گفت: هم‌اکنون ۹ جایگاه استان زیرساخت لازم را برای دریافت و ذخیره‌سازی این فرآورده نفتی دارند و این تعداد نسبت به مناطق همجوار در صدر قرار دارد که بدون شک حاصل تلاش مسئولان و کارکنان منطقه است.

وی افزود: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی‌ و به‌عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور، همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف کرده است.

روستایی تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردارند، همه دست‌اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست‌محیطی مسئول می‌دانند.

مدیر منطقه همدان به مدیریت مصرف بهینه سوخت از سوی شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف همه فرآورده‌های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: از نیمه اردیبهشت‌ماه به‌تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در جایگاه‌های این استان یورو ۴ است.

وی از هم‌استانی‌های خود خواست با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، با مراجعه به ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفت‌گاز در سطح استان، سوخت مورد نیاز را دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر