/
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

عدم تمایل شرکت‌های بیمه برای فروش مستقیم بیمه‌نامه

مدیرعامل شرکت بیمه نوین معتقد است که نمایندگان شرکت های بیمه‌ای نباید نگران موضوع حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث باشند و تاکید کرد که در هیچ جایی صحبت از حذف و یا کاهش درآمد نمایندگان شرکت های بیمه‌ای نیست.
کد خبر : ۲۸۸۲۴
عدم تمایل شرکت‌های بیمه برای فروش مستقیم بیمه‌نامه

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین حسین کریم خان زند گفت: هیچ یک از شرکت های بیمه ای قصد فروش مستقیم در هیچ بیمه نامه ای را ندارند.

به گفته وی، تا حدود زیادی زیر ساخت های اجرای طرح حذف فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث در کشور وجود دارد و شروع خوبی است تا این امکان در دسترس همه افراد جامعه قرار بگیرد که در صورت نیاز خودشان بعد از خرید، پرینت آن را تهیه کنند.

با این حال، مدیرعامل شرکت بیمه نوین اذعان داشت که همه مردم دسترسی به چاپگر و اینترنت ندارند و این امکان در همه کشور فراهم نیست، از طرفی بسیاری از بیمه گذاران هنوز اعتقاد به داشتن برگه بیمه نامه دارند.

کریم خان زند اظهار کرد:درصورتی که تمام زیر ساخت ها و لینک های مورد نیاز فروش اینترنتی در کشور نیز فراهم شود، شاید در سه سال آینده بتوان به 30 درصد فروش اینترنتی بیمه نامه دست یافت.

وی، همچنین تصریح کرد: حذف کاغذ یک مساله عقلانی و در راستای استراتژی دولت الکترونیک است که این تصمیم در صنعت بیمه می تواند شروع خوبی برای دیجیتال سازی خدمات و حذف تدریجی کاغذ و چاپ باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین درخصوص امکان ارائه خدمات آنلاین در این شرکت اظهار کرد: در حال حاضر برخی از نمایندگان بیمه نوین در سامانه فروش اینترنتی اختصاصی این شرکت به نام الکتروبیمه نوین برای فروش اینترنتی بیمه نامه شخص ثالث و همچنین دیگر محصولات این شرکت استفاده می کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر