/
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل گروه صنعتی مپنا:

پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را می‌سازیم

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا با بیان اینکه به دانش روز دنیا ‌در ساخت نیروگاه‌ مسلط شده‌ایم، گفت: کسی باور نمی‌کرد ایران امروز پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را بسازد و به دانش روز دنیا مسلط باشد.
کد خبر : ۲۸۸۷۰
نبض نفت - عباس علی‌آبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح  واحدهای اول و دوم بخش گاز سیکل ترکیبی خرم‌آباد با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد مستضعفان در ایجاد زیر ساخت‌های کشور گام‌های خوبی  در راستای جهش تولید برداشته که نشان از روحیه انقلابی دارد.

وی افزود: کشور ایران در دنیا نیروگاه ساز است و جزء  پنج کشور اول دنیا هستیم و رتبه سوم جهان را به عنوان کشوری که سازنده تجهیزاتی نیروگاهی در جهان دارد که این افتخار محصول خون شهدا و دستاورد انقلاب اسلامی است،کسی باور نمی‌کرد ایران امروز پیچیده‌ترین تجهیزات نیروگاهی را بسازد و به دانش روز دنیا مسلط باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی مپنا عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی  از جمله نیروگاه‌هایی است که بومی شده و حدود 80 درصد پرسنل این نیروگاه بومی هستند که بی‌سابقه  است و نیروهای با ظرفیت بالا سبب افتخار استان است.

وی بیان کرد: جهت تکمیل نیروگاه کار آغاز شده و به زودی به پایان می‌رسد، بخش دوم سیکل ترکیبی نیروگاه و بخش بخار را سال آینده در مدار خواهیم داشت که این بخش سبب تاثیرات زیست محیطی بهتر و کاهش هزینه سوخت کشور خواهد شد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر