/
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

تشریح اقدام‌های مناطق نفت‌خیز جنوب در طرح آبرسانی به غیزانیه

در بازدید فرمانده سپاه استان خوزستان و مسئولان استانی از بخش غیزانیه، فعالیت های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خصوص آبرسانی به مردم این منطقه تشریح شد.
کد خبر : ۲۸۸۹۹
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، مدیر آبفا استان خوزستان، معاون عمرانی استاندار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب)  با حضور در بخش غیزانیه  و تشکیل جلسه، مشکلات این بخش را بررسی کردند.

در این نشست ضمن بررسی چگونگی رفع مشکلات آبرسانی آنی به روستاهای بخش غیزانیه، گزارشی از اقدامات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حوزه بسیج شهید تندگویان، از قبیل واریز بودجه مصوب تخصیصی قبلی و تامین تانکرهای حامل آب آشامیدنی ارائه شد.

پس از این جلسه حاضران با حضور در مناطق مسکونی غیزانیه، با اهالی به دیدار و گفت و گو پرداختند.

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان همچنین در حاشیه این نشست از روند ساخت مسجد امام علی علیه السلام صفیره از سوی گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بازدید کرد.

توزیع آب آشامیدنی در غیزانیه به ۳۰۰ هزار لیتر رسید

با افزایش تعداد تانکرهای مناطق نفت خیز جنوب در منطقه غیزانیه به ۱۱ دستگاه، توزیع آب آشامیدنی توسط این شرکت به ۳۰۰ هزار لیتر در روز رسید.

به‌منظور رفع مشکل آب شرب ساکنان بخش غیزانیه شهرستان اهواز تا زمان تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه، ۶ تانکر آبرسانی در اختیار بخشداری غیزانیه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار داده شده بود که با دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ۵ دستگاه دیگر به آنها افزوده شد تا روزانه ۳۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی را در این بخش توزیع کنند.

بر اساس این گزارش، صنعت نفت همچنین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تامین بخشی از اعتبار پروژه آبرسانی به غیزانیه را به میزان بیش از ۲۵ میلیارد تومان به انجام رسانده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر