/
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
دلنوشته یکی از کارکنان ارکان ثالث عملیات بهره‌برداری پالایشگاه آبادان خطاب به وزیر نفت؛

سربازان گمنام چرخه تولید کشور را دریابید

یکی از کارکنان ارکان ثالث عملیات بهره‌برداری پالایشگاه آبادان خطاب به وزیر نفت با ارسال متنی خطاب به وزیر نفت از وی خواسته در این سال پایانی دولت تدبیر و امید کاری کند که نیروهای ارکان ثالث از این دولت ناامید نشوند.
کد خبر : ۲۸۹۴۲
سربازان گمنام چرخه تولید کشور را دریابید
صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت متن ارسال شده یکی از کارکنان ارکان ثالث عملیات بهره‌برداری پالایشگاه آبادان خطاب به وزیر نفت به شرح زیر است:

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران جناب مهندس بیژن نامدار زنگنه

با سلام

نزدیک به 10 ماه از انعکاس اولین خبرها از عزم جدی وزارت نفت برای بهبود معیشت نفرات ارکان ثالث وزارت نفت می‌گذرد. قرار بود که این طرح در آذر ماه سال 98 اجرا شود اما هر بار به ماه بعد موکول شد. وزیر نفت گفتند که سال 98 سال تحول معیشت کارکنان ارکان ثالث وزارت نفت است و وضع دستمزد این سربازان گمنام نظام در چرخه تولید و بالندگی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را چنان متحول می‌کنند که نفرات قراردادی و رسمی هم راضی به تغییر وضعیت به حالت پیمانکاری شوند.

طی ماه‌های گذشته روند اجرایی طرح فوق سرعت و پیشرفت محسوسی به خود گرفت ولی طی دو ماه اخیر همچون گذشته، خبری از پیشرفت و تاریخ اجرای طرح دیده و شنیده نمی‌شود.

جناب زنگنه وارد سال 99 و سال پایانی دولت تدبیر و امید شده‌ایم که مصادف شده است با سال جهش تولید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی. نیروهای زحمتکش ارکان ثالث وزارت نفت در ایام کرونایی با کمترین امکانات بهداشتی(ماسک، دستکش، وسایل ضدعفونی، عدم پایش و کنترل مناسب هنگام ورود و خروج به مراکز صنعتی) تمام تلاش خود را در راستای رونق و جهش تولید صنعت نفت کشور به کار گرفته‌اند.

جناب زنگه با سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح فوق و ابلاغ و اجرای طرح در کمترین زمان ممکن، جمعیت زحمتکش و مظلوم کارگری، اندک امید این عزیزان را به دولت تدبیر و امیدتان ناامید نکنید.

کاری کنید که کام این عزیزان را در ایام سخت کرونایی تلخ‌تر نشود. حقوق این قشر در سال جدید علی‌رغم تورم زیاد در کشور بر اساس قانون کار افزایش اندکی داشته و لازم است این قشر را دریابید.

بدون شک جهش تولید و رشد و بالندگی چرخه اقتصادی کشور در دستان توانمند کارگران زحمتکش است.

     یکی از نیروهای ارکان ثالث عملیات بهره‌برداری پالایشگاه آبادان

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر