/
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

قدردانی از فعالیت‌های بهداشت و درمان نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان صنعت نفت در پیشگیری، شناسایی و درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان اعلام کرد: به‌رغم کمبود امکانات در حوزه بهداشت و درمان، کنار آنها خواهیم ایستاد.
کد خبر : ۲۸۹۹۹
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در ارتباط ویدئویی با نیروهای بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مسجدسلیمان، آغاجاری و گچساران اظهار کرد: در جریان بیماری همه‌گیر کرونا نیروهای فداکار و زحمتکش بهداشت و درمان صنعت نفت از سلامت خود گذشتند تا جامعه سالم بماند و این بیماری کنترل شود.

 وی افزود: طیف وسیعی از کادر درمان اعم از مدیران، پزشکان متخصص، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های بهداشت و درمان صنعت نفت زحمات زیادی کشیده‌اند که قدردانی از آنها حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز اظهار کرد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در خط مقدم بحران کرونا قرار دارد و اکنون که با افزایش مبتلایان در جنوب روبه‌رو هستیم، بخش عمده فعالیت سازمان در زمینه کنترل این بیماری قرار دارد.

 وی با بیان اینکه بیمارانی که در قرنطینه خانگی قرار دارند از سوی بهداشت درمان کنترل می‌شوند، افزود: نیاز است نقاهتگاه‌هایی برای خانواده نفت ایجاد کنیم تا بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی آنها میسر نیست در این اماکن نگهداری شوند تا ریسک انتقال ویروس به سایرین کاهش یابد.

دهقان از مدیران شرکت‌ها درخواست کرد کارکنان خود را برای ثبت‌نام در سامانه خود اظهاری بیماری کرونا (nocorona.ir) ترغیب کنند.

همچنین محمدرضا نادری، رئیس اچ‌اس‌یی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تلاش‌های کادر درمان صنعت نفت قدردانی کرد و گفت: همکاری مطلوبی بین این شرکت و بهداشت و درمان وجود دارد و اقدام‌های لازم برای پیشگیری و کنترل کرونا با همکاری‌های مشترک انجام می‌شود.

 در ادامه عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) اقدام‌های انجام‌شده در زمینه گندزدایی، راه‌اندازی نقاهتگاه، توزیع اقلام بهداشتی و کمک موؤمنانه به نیازمندان از سوی این حوزه را تشریح کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر