/
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

توسعه میدان نفتی بالارود با سرمایه ۴۱ میلیون یورویی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه میدان نفتی بالارود در شمال استان خوزستان در دو بخش سطح الارضی و تحت الارضی با سرمایه گذاری بیش از ۴۱ میلیون یورویی تعریف شده و اجرای این پروژه به این شرکت واگذار شده است.
کد خبر : ۲۹۰۳۱
به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبداله موسوی ­اظهارداشتپاکت‌های مناقصه توسعه میدان بالارود که در آن هفت شرکت داخلی مشارکت داشتند، گشایش و پس از بررسی‌های فنی و بررسی نرخ پیشنهادی، ملی حفاری به عنوان برنده مناقصه اعلام شد.
وی یادآور شد: ارزش این پروژه بیش از ۴۱ میلیون یورو برآورد می شود و توسعه این میدان در بخش برون چاهی شامل ایجاد لوکیشن، خط انتقال آب و... و بخش درون چاهی شامل تامین دکل، ارایه خدمات فنی و مهندسی حفاری است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفاری ۶ حلقه چاه توسعه‌ای با به‌کارگیری دو دکل حفاری سنگین در مدت ۲۴ ماه در نظر گرفته شده که در جریان اجرای پروژه با توافق میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری برای شتاب بخشی در انجام کار احتمال بکارگیری دستگاه حفاری سوم نیز وجود دارد.
موسوی تصریح کرد: مقرر شد امور قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نسبت به تنظیم قرارداد توسعه این میدان اقدام و ملی حفاری پس از انعقاد پیمان در یک مقطع زمانی چهار ماهه در خصوص تجهیز کارگاه اقدام کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر