/
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

آیا امیدی به پیمانی شدن داشته باشیم؟

یکی از نیروهای شاغل در یکی از شرکت‌های فولاد با طرح این موضوع که چقدر می‌توانیم به پیمانی شدن امیدوار باشیم تاکید کرده که با وجود اینکه دو برابر نیروهای پیمانی کار می‌کنند اما حقوق آنها یک چهارم نیروهایی است که پیمانی شده‌اند.
کد خبر : ۲۹۰۷۷
آیا امیدی به پیمانی شدن داشته باشیم؟صدای مخاطب
به گزارش نبض نفت متن ارسال شده این مخاطب که خود را شاغل در یکی از شرکت‌های فولاد کشور معرفی کرده به شرح زیر است:

 

با سلام

 من در یکی از شرکتهای فولاد مشغول به کار هستم و محل کار ما مستمر و حساس است ولی هیچ فرقی از نظر حقوق و مزایا با یک کارگر ساده معمولی نداریم.

 خیلی وعده همسان‌سازی یا پیمانی به ما دادند ولی هیچ خبری نشده است. فقط هر ماه مبلغ ناچیزی به عنوان پاداش تولید می‌دهند. محل کار ما خط تولید ومستعمر است. آیا باید به پیمانی شدن امیدی داشته باشیم؟

تمام همکاران من از نظر کارکرد دو برابر نیروهای پیمانی کار می‌کنیم ولی از نظر حقوق و مزایا یک چهارم نیروهای پیمانی هستیم.


لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر