/
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
نقد سیاست نفتی دولت در مناظره دانشجویی

زنگنه خام فروش ترین وزیر نفت تاریخ انقلاب است

در مناظره دانشجویی "بررسی کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم" در دانشگاه علامه طباطبایی مطرح شد: جمهوری اسلامی وزیری به خام فروشی زنگنه تا به حال ندیده است.
کد خبر : ۲۹۴۰

به گزارش پایگاه خبری نبض نفت – در مناظره دانشجویی با عنوان "کارنامه روحانی قابل دفاع یا مردود" که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد علی بابایی، مسئول اسبق سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و کیاوش کلهر مسئول فعلی سیاسی بسیج دانشجویی همین دانشگاه به عنوان منتقد دولت و کوثر فرهادی، عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نیما پروین، دبیر سابق تشکل دانشجویی بیدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان مدافع عملکرد دولت روحانی با هم به مناظره پرداختند.

کیاوش کلهر، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست با اشاره به  مسائل نفت و بنزین  گفت: جمهوری اسلامی وزیری مانند آقای زنگنه که علاقه زیادی به خام فروشی دارد،تا حالا ندیده است.
وی افزود: پالایشگاه سیراف،ستاره خلیج فارس و آناهیتا هنوز کامل نشده اند و زنگنه هرسال پاس می دهند به سال بعد تا زمانی که دوران وزارتشان تمام بشود. این در حالی است که فقط یک پالایشگاه ستاره خلیج فارس میتواند ما را از واردات بنزین بی نیاز کند.
کلهر یادآورشد: ما در تیر ماه 96 رکورد 83 میلیون لیتر مصرف سوخت را زدیم در حالی که مصرف بنزین در دولت یازدهم به صورت میانگین 20در صد از دولت  های قبل بیشتر شده است.
وی تصریح کرد: سال 91 حجم واردات بنزین 1.5 میلیون لیتر بوده است با 6 برابر افزایش در سال 95 به 12 میلیون لیتر رسیده است.


تهیه و تولید: نیلوفر جیحوری


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر