/
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

نامه جدید ارکان ثالثی‌ها به نمایندگان مجلس

نیروهای ارکان ثالث شاغل در دستگاههای اجرایی به ویژه شاغل در صنعت نفت کشور برای موضوع تبدیل وضعیت خود دست به دامن نمایندگان مجلس شده و از نمایندگان جدید خواسته‌اند لایحه مدیریت خدمات کشوری را پیگیری کرده تا به نتیجه مطلوب برسد.
کد خبر : ۲۹۴۱۷
نامه جدید ارکان ثالثی‌ها به نمایندگان مجلس
به گزارش نبض نفت در متن نامه و درخواست نیروهای ارکان ثالث که برای پایگاه خبری نبض نفت ارسال شده تبدیل وضعیت، همسان‌سازی حقوق‌ها، همسان‌سازی مزایا و همسان‌سازی پاداش‌ها چهار هدف اصلی ذکر شده است. متن کامل این درخواست که خطاب به نمایندگان مجلس تدوین شده به شرح زیر است:

 با سلام و احترام

ضمن تشکر فراوان از تلاش‌ها و پیگیری‌های شما نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از قشر مظلوم کارگر، از شما خواهشمند است با توجه به مصوبه مجلس در راستای اجرای ماده 32 قانون استخدامی کشوری و ماده 144 قانون برنامه ششم توسعه کشور، شرکت‌های پیمانکاری تامین نیرو، بخشنامه شماره 1538390 مورخ هفتم آذرماه 1396 که با تایید همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کشور به صورت قانون درآمده و با امضای جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده است را در مجلس مطرح و پیگیری بفرمایید. ما به عنوان نیروهای ارکان ثالث پیمانکاری در کشور ضمن آرزوی موفقیت برای شما و همه همکارانتان، با وجود کمبود وقت در هامش درخواست فوق خواهان رسيدگي عاجل و نطق قاطعانه در مجلس را از جنابعالی داریم.

چهار درخواست اصلی ما به شرح زیر است:

1-    تبدیل وضعیت

2-    همسان‌سازی حقوق‌ها

3-    همسان‌سازی مزایا

4-    همسان‌سازی پاداش‌ها

 

مزید امتنان است با توجه به اینکه کلیات و جزئیات این طرح مجددً در کمسیون اجتماعی مجلس هم تایید و تصویب شده اقدام لازم جهت تسریع در دستور کار نمایندگان محترم قرار گیرد. نمایندگان محترم برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با جناب آقای سلمان خدادی رئیس سابق کمسیون اجتماعی مجلس و جناب آقای علی خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار تماس گرفته و از جزئیات این طرح کسب اطلاع کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر