/
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
شرکت ملی پخش:

یک هفته پیش شرایط را به هواپیمایی زاگرس اعلام کردیم

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در تاریخ ۲۵ خردادماه سال جاری به صورت مکتوب به شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام کرده بودیم که از تاریخ دوم تیرماه سال جاری، به علت بدهی های معوقه، این شرکت باید به صورت نقدی اقدام به خریداری سوخت کند.
کد خبر : ۲۹۵۱۶
نبض نفت - فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص چرایی خودداری شرکت ملی پخش بابت دادن سوخت به هواپیماهای شرکت هواپیمایی زاگرس اظهار داشت: شرکت هواپیمایی زاگرس چندین ماه است که بدهی معوقه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دارد و طبق یک فرآیند قانونی و مشخص، به شرکت‌هایی که بدهی معوقه و انباشته داشته باشند، اعلام خواهد شد که تنها می توانند به صورت نقدی اقدام به خریداری سوخت کنند.

وی افزود: اینکه شرکت هواپیمایی زاگرس مدعی شده بدون تذکر و اعلام قبلی، امروز شرکت ملی پخش از دادن سوخت به هواپیماهای این شرکت خوددداری کرده، صحت ندارد؛ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تاریخ 25 خردادماه سال جاری به صورت مکتوب به شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام کرد که از تاریخ دوم تیرماه سال جاری، به علت بدهی های معوقه، این شرکت باید به صورت نقدی اقدام به خریداری سوخت کند.

کاهی در خصوص وضعیت مالیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: این شرکت هیچ بدهی مالیاتی ندارد و مستندات آن نیز موجود است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: شرکت هواپیمایی زاگرس، هزینه سوخت مربوط به ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند 98 و همچنین هزینه سوخت مربوط به فروردین‌ماه 99 را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بدهکار است.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر