/
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

آغاز مراحل گزینش و جذب نیرو برای شرکت ایران ترانسفو ری

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو ری از آغاز مراحل جذب نیرو در این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۲۹۶۵۰
نبض نفت - مهرشاد اسلام پناه، مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوری، اظهار داشت: در سال جهش تولید با توجه به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی و در راستای تحقق اهداف استراتژیک و ایجاد اشتغال در این شرکت در نظر داریم جهت مشاغل کارگری تولیدی  از میان متقاضیان مرد از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی اقدام به گزینش و جذب نیرو نماییم.

 لازم به ذکر است متقاضیان این استخدام  بایستی دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران بوده و از سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که جذب می شوند برخوردار باشند. ارائه گواهی عدم سوپیشینه جهت اثبات عدم وجود سابقه محکومیت کیفری و نداشتن منع قانونی برای جذب وعدم تعهد خدمتی به دیگر سازمانها و شرکت های دولتی یا خصوصی دیگر  نیز از شرایط این گزینش می باشد .

تحصیلات افراد متقاضی بایستی  حداقل فوق دیپلم در رشته های فنی و حرفه ای (برق – ماشین ابزار– خودرو – قالب سازی – ریخته گری – جوشکاری – ساخت و تولید – الکتروتکنیک – تاسیسات و صنایع فلزی بوده و حداکثر سن ایشان 28 سال باشد که پس از داوطلبان واجد شرایط پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه  جذب خواهند شد و متقاضیان باید دقت داشته باشند که کلیه مراحل جذب نیرو در این شرکت منحصرا  توسط امور جذب نیروی انسانی (کارگزینی ) این شرکت صورت می گیرد و لازم است متقاضیا ن از مراجعه به منابع غیر رسمی دیگر خودداری نمایند.

گفتنی است جزییات شرایط و نحوه ارسال مدارک جهت ثبت نام  در سایت  http://www.itr.ir   موجود می باشد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر