/
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

هدف از راه اندازی کمپین پیگیری عملی مطالبات نیروهای پیمانکاری چیست؟

در دو هفته اخیر شاهد شکل‌گیری کمپین‌های متعددی با عنوان پیگیری عملی مطالبات نیروهای پیمانکاری در فضای مجازی بوده‌ایم که مهمترین هدف این کمپین‌ها حذف پیمانکاری در دستگاههای دولتی می‌باشد به گونه‌ای که دستگاههای دولتی با نیروهای پیمانکاری قرارداد داشته باشند و واسطه‌ای به نام پیمانکار وجود نداشته باشد.
کد خبر : ۲۹۶۷۶
هدف از راه اندازی کمپین پیگیری عملی مطالبات نیروهای پیمانکاری چیست؟
به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای پیمانکاری در خصوص دلیل اصلی راه‌اندازی کمپین پیگیری عملی مطالبات نیروهای پیمانکاری گفت: با توجه به پیگیریهای انجام شده توسط کارکنان پیمانکاری وزارت نفت، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد مدت موقت یا معین، به گفته مسئولین این وزارتخانه منع قانونی دارد که باید با اصلاح قوانین مدیریت خدمات کشوری یا تصویب یک طرح جدید این مشکل حل شود.

همچنین در حال حاضر طرحی اختصاصی با عنوان عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس مطرح است که در صورت نهایی شدن این طرح این نقیصه برطرف می‌شود تا قانون‌گذاری در این راستا صورت گیرد.

این نیروی پیمانکاری وزارت نفت از همکاران خود خواست برای حذف پیمانکاران در صنعت نفت کشور و برای محقق شدن اهداف مورد نظر نیروهای پیمانکاری به کمپین مذکور بپیوندند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر