/
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

دیدار دکتر چایچی با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی آجا

کد خبر : ۲۹۷۷۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، روز گذشته (نهم تیرماه سالجاری)، دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت طی سفر یک روزه به شهر رشت با امیر دریادار آریا شفقت رودسری فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، در این سفر مسعود طباطبایی معاون تحقیق و توسعه بازار، حسن برنگی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و احسان طایفی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل بیمه حکمت وی را همراهی نمودند.

در این دیدار دکتر چایچی ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات بیمه حکمت به جامعه سهامداری که کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معززشان می باشند، ابراز همکاری و تعامل بیشتر با فرماندهی مرکز آموزش تخصص های دریایی آجا را داشتند که امیر دریادار شفقت از این همکاری مشترک در زمینه خدمات بیمه‌ای به کارکنان آن مرکز استقبال گرم نمود و آن را مایه برکت برای جامعه سهامداری خواند.

این گزارش می افزاید، دکتر چایچی مدیرعامل بیمه حکمت و هیات همراه در این سفر کاری دیداری نیز با ناصر حاج محمدی شهر دار شهر رشت، هادی حیدری رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی و مهدی خلیلی سرپرست شهرداری این شهر داشتند که در موضوعات بیمه ای و همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر گردید.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر