/
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

مصرف برق در هفته ای که گذشت

در هفته ای که گذشت با کاهش نسبی دمای هوا در نقاط مختلف کشور، پیک مصرف از مرز ۵۸ هزار مگاوات فاصله گرفت.
کد خبر : ۳۰۵۸۴
نبض نفت - درحالی که در هفته اول و دوم مردادماه، در چندین روز متوالی شاهد ثبت پیک روزانه و شبانه مصرف برق بیش از 58 هزار مگاوات بودیم، در هفته ای که گذشت با کاهش نسبی دمای هوا در نقاط مختلف کشور، پیک مصرف از مرز 58 هزار مگاواتی فاصله گرفت.

طبق آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شنبه هفته جاری (یازدهم مردادماه) پیک روزانه مصرف برق به میزان 57 هزار و 14 مگاوات و پیک شبانه مصرف برق به میزان 57 هزار و 604 مگاوات ثبت شد.

روز یکشنبه مصرف برق روندی افزایش داشت و پیک روزانه مصرف برق به 57 هزار و 474 مگاوات و پیک شبانه مصرف برق به 57 هزار و 930 مگاوات رسید.

از روز دوشنبه با محسوس بودن کاهش دما نسبت به گرمای بیش از حد روزهای قبل و مخصوصا هفته گذشته، روند مصرف برق به صورت نسبی کاهشی شد به طوری که پیک روزانه مصرف برق به 57 هزار و 90 مگاوات و پیک شبانه مصرف برق به 56 هزار و 897 مگاوات رسید.

در روز سه شنبه با پیک مصرف روزانه به میزان 56 هزار و 315 مگاوات و پیک شبانه مصرف برق به میزان 56 هزار و 109 مگاوات، شاهد فاصله گرفتن بیش از پیش پیک مصرف لحظه ای برق از مرز 58 هزار مگاواتی بودیم.

روز چهارشنبه و پنج شنبه باز هم شاهد ادامه روند کاهشی مصرف برق در کشور بودیم به طوری که پیک مصرف برق در این دو روز به ترتیب به 55 هزار و 558 مگاوات و 53 هزار و 976 مگاوات رسید.

منبع: تسنیم

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر