/
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
گفتگوی ویژه نبض نفت با منصور حائری‌زاده از فعالان و صادرکنند‌گان در صنعت حمل قیر:

من اولین کسی هستم که قیر را به صورت زمینی صادر کردم

حائری‌زاده از فعالان و صادرکنند‌گان در صنعت حمل قیر با اشاره به اینکه وی برای اولین بار قیر را به صورت زمینی در کشور صادر کرده گفت متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از ما نمی‌شود.
کد خبر : ۳۰۶۶۶
من اولین کسی هستم که قیر را به صورت زمینی صادر کردم

منصور حائری‌زاده که از فعالان و صادرکنند‌گان باتجربه در صنعت حمل قیر می‌باشد، با حضور در پایگاه خبری نبض نفت و ضمن اشاره به سوابق درخشان مجموعه خود به خبرنگار ما گفت: ما جزء اولین شرکت‌های حمل قیر در ایران هستیم. من اولین کسی بودم که قیر را به صورت زمینی صادر کردم. سابقه فعالیت من در صنعت قیر پنجاه سال می‌باشد و در این حوزه از صفر تا صد، اطلاعات و مهارت دارم ولی متاسفانه هیچ‌گونه حمایتی از ما نمی‌شود.

وی در خصوص آسیب‌های مختلفی که حواله قیر و گسترش آن به این صنعت وارد می‌کند اظهار داشت: گسترش حواله قیر منجر به بروز آسیب‌هایی از جمله ایجاد بازار سیاه، رشد مافیا و واسطه‌ها در این صنعت می‌‌شود. وجود دلالان باعث ایجاد نابسامانی در بازار و کاهش کیفیت محصول می‌شود.

حائری‌زاده در ادامه افزود: البته حواله قیر برای روستاها مناسب است ولی امکانات بهره‌وری برای ساخت آسفالت وجود ندارد. برای حفظ این صنعت و ثروت باید نظارت و ارزیابی دقیق وجود داشته باشد.

این مدیر توانمند و فعال در خصوص همکاری مجموعه خود با شرکت‌های خارجی اذعان کرد: مجموعه ما با شرکت‌های آلمانی که جزئی از برندهای مطرح آسفالت‌سازی به حساب می‌آیند همکاری و مساعدت بسیاری داشته است.

وی ضمن گلایه از فقدان نظارت در صنعت قیر تصریح کرد: متاسفانه شرکت‌هایی که وارد این صنعت می‌شوند به دلیل عدم نظارت، قیر مناسب برای جاده و آسفالت تولید نمی‌کنند که بعد از مدتی باعث فرسودگی آنها می‌‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر